Известие

Collapse
No announcement yet.

Металната тежест на скоростната кутия

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    ...И друго. Незнам къде ги видя тези проценти, но на 150 коня мотор 7 % колко са?...
    В този линк - > http://www.hotwheels.com.sg/156%20lighten%20crank.htm има посочени таблици и графики.

    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    ...Знаеш ли колко товарят всиктие консуматори? Генератор, хидравлика? Ми и те едно че им трябва сила да се движат ами те самите допълнително създават обратна съпротива, техните чайби също тежат. Сметни си само колко Нм има мотора. И сметни колко Нм са нужни да завъртиш 1кг/м. Не го смятай, не можеш без радиуса ма шайбата, но си го представи.
    Опитвам се да ти насоча вниманието в/у цифрите. Ако намалиш диаметъра на шайбата с 10% в резултат получаваш около 8.6 bhp (около 6.4 кВт) при 6000 об/мин. Тези 6.4 кВт са много, наистина много. Всъщност няма значение дали са 2, 5, 8 или повече кВт, факта е че тази мощност преди смяната на шайбата се е разсейвала в консуматорите.
    Каква според теб е абсолютната стойност на мощността предавана през тази шайба? - приблизително
    Last edited by JJJ; d.m.y г., 22:12. Основание: .
    Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

    Comment


    • #32
      Виж сега. Незнам всеки един консуматор от какъв момент на сила има нужа за дасе завърти с определени обороти. Но помисли. Само шайбата изисква една не малка сила за да се върти. ХИдравличната помпата на ръка дали можеш да я завъртиш? Мисля, че не. На ръка ще ти е нужно доста по-дълго рамо от диаметъра на шайбата и. Така, че представи си ти колко сила е нужна. А маховика?

      Знаеш ли, че един маховик се олекотява с около 4 кг. И знаеш ли там само с олекотяването колко мощност се освобождава в ползва на мотора?

      Виж, аз незнам това в графиката вярно ли е на 100%. Но аз вярвам на нея защото шайбата е на колата ми. И знам как ускоряваше колата преди, знам как ускорява и сега.

      Ти не знаеш, защото не си усетил тази разлика. Ако ти си на мое място няма да дискутираш въобще. Защото за мен си заслужава. Не виждам промяна в поведението на хидравликата, в поведението на климатика, генератора съм го мерил и си зарежда перфектно.

      Честно казано и аз бях много скептично настроен. При поръчката си казах квото стане и до последно си мислех, че ще запаля колата и ще усетя някакъв проблем. Или че няма да има разлика от преди. За моя огромна изненада нещата бяха точно както не очаквах да бъдат. И познай какво ми беше изражението на лицето след първото подаване на газ на 1-ва предавка. Познай дали не се усмихнах супер доволно.
      Last edited by oem; d.m.y г., 09:45.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Знаеш ли, че един маховик се олекотява с около 4 кг. И знаеш ли там само с олекотяването колко мощност се освобождава в ползва на мотора?
        .
        A на бас, че знае.
        Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
        ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
        Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

        Comment


        • #34
          Не бе аз нищо не мога да кажа с реални данни. Защо ме питате такива неща, като много добре знаете, че не мога да потвърдя с данни. Не ги правя аз, не ги смятам аз... наистина не зная.

          Знам само какво усещам в колата. За мен това е достатъчно. Чуствам мотора по-спокоен и като цяло има едно усещане, че цялата кола е по-лека.

          Всички знаете чуството на включен климатик как все едно сте натоварили в багажника 10 торби цимент.

          Е те тука също се усеща само в обратната посока

          ЕДИТ: Всъщност защо са тези въпроси? Каква е целта? Да ме разбудетите да я махна ли какво? Да попречите на някой друг в решението си да си купи ли?

          На края няма да поръчам на никого и толкова. Ще си се радвам сам на това и така. Аз пак казвам, че съм предоволен от резултатите. Който вярва, вярва. Който не... негова си работа
          Last edited by oem; d.m.y г., 10:12.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Не бе аз нищо не мога да кажа с реални данни. Защо ме питате такива неща, като много добре знаете, че не мога да потвърдя с данни. Не ги правя аз, не ги смятам аз... наистина не зная.
            Питаме те заради тази ти изцепка:

            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Ти как мислиш?

            Учил ли си някога съпротивление на материалите? Механика (динамика, статика, кинематика)?
            Защото създава впечатление, че ти си учил, а всъщност погледни само как се изразяваш:

            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            ... Ми и те едно че им трябва сила да се движат ами те самите допълнително създават обратна съпротива, техните чайби също тежат. Сметни си само колко Нм има мотора. И сметни колко Нм са нужни да завъртиш 1кг/м. Не го смятай, не можеш без радиуса ма шайбата, но си го представи.
            Не прилича на един инженер да говори като...
            Сори, без лоши чувства ама от време на време почваш много да си вярваш и да хвърчиш на високо. И да знаеш че имам много сериозни подозрения че някой от тези двама колеги trustworthy и JJJ се занимава много сериозно с двигатели ... ама много сериозно да знаеш!
            Така че вземи малко се спри и не се излагай повече, а кажи оня мерцедес на 60 метра скъса ли му шортите с новата шайба

            ---------- Post added at 10:25 ---------- Previous post was at 10:18 ----------

            edit:
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            ...
            ЕДИТ: Всъщност защо са тези въпроси? Каква е целта? Да ме разбудетите да я махна ли какво? Да попречите на някой друг в решението си да си купи ли?

            На края няма да поръчам на никого и толкова. Ще си се радвам сам на това и така. Аз пак казвам, че съм предоволен от резултатите. Който вярва, вярва. Който не... негова си работа
            Не се опитваме да пречим, а да помогнем на някой да направи информиран избор!!!
            Last edited by fade; d.m.y г., 10:21.
            Have A Nice Day
            o/_______\o
            (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
            []=о===о=[]

            Comment


            • #36
              Учил съм колега. Ма както аз така и всички вие сме учили едно нищо. Аз казах, че няма начин да го сметна. Но просто си имам малко представа.

              Както и да е. Щом мислиш, че се излагам ще спра до тук. Всъщност аз спрях отдавна, ма Вие не спирате да хвърляте въпроси. Как да е.

              Не съм се мерил с никого. И не това е целта

              Хайде. Приключваме по темата. Не ме питайте повече въпроси на които знаете, че няма да получите отговор

              След 2, 3 дни поръчвам 3 бр. шайби и това е. Който решил решил. Втори път няма да се подложа на същия разпит.

              Който иска да си поръча една бройка за близо 400 лв. http://www.thomsonmotors.net/shop/Co...iat++Alfa.html

              Аз си я купих сам и на довере на продавача. Тук имате достатъчно инфо. Само това е достатъчно, че моето мнение го има.
              Last edited by oem; d.m.y г., 10:30.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Знаеш ли, че един маховик се олекотява с около 4 кг. И знаеш ли там само с олекотяването колко мощност се освобождава в ползва на мотора?
                Аз знам - николко.

                Припомни си каква е функцията на маховика
                _______
                146 JTD - ex
                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                Comment


                • #38
                  Неискам. Ай стига вече.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #39
                    ДНеска клечах да сменям едни хидравлични маркучи на 2.5, и се загледах в неговата шайба, баси големия токмак е, поне половин кило така на око мисля че е по тежка от тия на ТС, за тях не знам, но ако имаше такива шайби за V6 двигател, със сигурност веднага щях да си взема......
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #40
                      Поради породената дискусия относно вредн ли е или не пуснах запитване до производителя на шайбата и ето какъв е отговора. Ако някой не може да си го преведе нека каже като имам време ще го напиша на Български.

                      Първо моя въпрос към тях:

                      I still have a serious question. With this pulley that will increase the harmonic vibration of the crankshaft and bearings? If so, it will accelerate the wear of bearings. Is this considered? The feeling of more power is very nice, but what is the price for this? Is it harmful to the engine?

                      Please answer me this question honestly, because clients ask me. I don't know what to say.

                      Thank You.
                      Отговора по въпроса:

                      Hi,

                      It will not cause any damage to the engine internally as the crank pulley is perfectly balanced, in fact it is more balance than the original crank pulley.

                      The crank pulleys on most of the new car engines have an elastomer (rubber ring) incorporated into the pulley that makes them look similar to a harmonic damper just like the Alfa Romeo and Fiat ones.

                      "Harmonic Balancer" is a term used loosely in the automotive industry. The "balancer" part comes from engines that are externally balanced and have a counterweight cast into the damper. In the case for Alfa Romeo or Fiat engines, they do not use a counterweight as part of the pulley as the engines are all internally balanced.

                      The elastomer in the original crank pulley serves as an insulator to suppress natural vibration and noise from the engine, the A/C compressor, P/S pump and alternator. This is more commonly known as NVH (Noise Vibration & Harshness) when referring to noticeable noise and vibration in the passenger compartment.

                      This is not to say with our pulley you will hear a lot of noise or feel more vibration from your engine compartment, since you have tried it you should notice that the engine actually feels smoother. This is a result of replacing the heavy crank pulley with a well CNC precison machined, balanced, lightened crank pulley.

                      In the example of the OEM air intake systems, they use baffles or resonators in the intake to quiet all the intake noise. Aftermarket intakes remove these resonators and create dramatic increases in engine noise from the throttle opening and closing.

                      Hope this helps.
                      Като цяло според тях всичко е нормално и мотора се усеща по свободен и спокоен. Така както го усещам и аз и не веднъж го споменах. Повече външни вибрации имаше със оригиналната шайба.

                      Това е. Вие ако имате конкретни въпроси за които аз не се сещам не е пробелм да им ги задам. Кореспондирам си с тази фирма и за други части и за други коли. Купувал съм от тях маховици, валове, шайби тука за една местна бегачка която ще бяга на рали България в класа на 1600 куб. Механиците на отбора са много доволни от продуктите им, и со тях също се допитах и те казаха, че няма абсолютно никакъв проблем да е по-лека и по-малка стига да не пречи на другите консуматори и да е балансирана.
                      Last edited by oem; d.m.y г., 09:54.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #41
                        Имаш Л.С.
                        Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                        Comment


                        • #42
                          In the example of the OEM air intake systems, they use baffles or resonators in the intake to quiet all the intake noise. Aftermarket intakes remove these resonators and create dramatic increases in engine noise from the throttle opening and closing.
                          колега без да се сърдиш, обаче само като прочетеш какъв пример ти дават и нещата изглеждат смешни

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
                            колега без да се сърдиш, обаче само като прочетеш какъв пример ти дават и нещата изглеждат смешни
                            Абе и мен това ме подразни ама... те от къде да знаят какви хора седят отреща. И ти като звъннеш и кажеш "нямам интернет" и на теб първо ти обесняват къде да видиш двете мониторчета и дали няма кръстче върху тях Предполагам ме разбираш.

                            Иначе какво да се сърдя. Ако искаш нещо да ги питам, кажи
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #44
                              ми да
                              попитай ги директно защо ти пишат такива врели некипели
                              и им кажи, че това ще спре са си купи нещо от тях, всеки горе долу вдяващ от двигатели и автомобили

                              Comment


                              • #45
                                Последен ден ако някой иска шайба! Ако някой иска да се обажда на ЛС. Цената стана много приятна. Доста хора се събраха.

                                Понеделник искам проформа за плащане и поръчвам!
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X